Honda Prelude Online banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Chevy 350 swapped Prelude
Joined
·
3,144 Posts
But i thought malken would rule 4eveR?

They did the same thing to Preludepower a few months ago. I guess im gonna see even fewer of you around here now. :(

I miss some of these discussions....
 

·
Premium Member
Joined
·
896 Posts
Discussion Starter #5
The layout is definitely crap. Too much empty space. I have to scroll forever just to get to the first post in this forum, and then constantly scrolling to read posts.
 

·
Chevy 350 swapped Prelude
Joined
·
3,144 Posts
hating change is one thing, but its like the whole " new coke; classic coke" thing all over again.
It's intolerable from any reasonable standpoint.

AND WHERE ARE MY OLD GODDAMN SMILEYS
 

·
Locksley and Bagale?
Joined
·
286 Posts
At least it generated chatter :ROFLMAO:.

These smilies suck. The layout sucks. The fact that you can't exit this view sucks. Get off my lawn.
 

·
Chevy 350 swapped Prelude
Joined
·
3,144 Posts
lol solids avatar is broken. and no, you couldn't. it'd just show a small list of topics that hadn't been touched in years. It essentially looked like a dead-end.

:malken:
 

·
BB6'n till R34'n
Joined
·
6,081 Posts
I asked the admin about the OG section being wide open. Doubt we can raise hell about the layout considering they rolled this out across the board.
 

·
B cuz I got it like that.
Joined
·
2,831 Posts
WTF.......... Where am I?
 

·
B cuz I got it like that.
Joined
·
2,831 Posts
SOOOO MUCH WHITE SPACE..... holy crap..
 
1 - 15 of 15 Posts
Top